M被毒打照片,JM被毒打影片,JM被毒打新聞,JM被毒打報導,JM被毒打熱門,JM被毒打影音

Janice Man、盧巧音(Candy)、林利及導演羅永昌昨日為新片到電台宣傳。戲中飾演黃秋生女兒的JM被林利綁架兼毒打,JM坦言難免受傷,但為求效果逼真惟有親自上陣。她說:「雖然有替身,但佢係示範我睇囉!最驚嗰幕係蒙住眼綁手綁腳喺張櫈度,之後畀林利踢到反轉。(仲敢唔敢拍?)敢,豁咗出去。」羅永昌亦大讚JM演技好又聰明。

JM被毒打綁蒙眼林利加多腳

JM被毒打
圖: JM被毒打

Candy亦有打鬥戲份,需要吊威吔上陣。她說:「成隻腳瘀晒,唔敢畀阿媽知,影咗相畀佢睇,佢仲唔出聲擰轉面。」此外,JM在金像獎上獲得當晚最佳衣着獎,她說:「之前都唔知有呢個獎,係意外收穫。(你自己揀?)自己係想搵條簡單同白色嘅裙。」

JM被毒打堅持真實性 

JM被毒打
圖: JM被毒打

影壇新貴文詠珊(Janice Man)在周顯揚執演新片《大追捕》中,被飾演父親的王敏德(Michael)以金屬間尺毒打,她說:「冇諗過Michael用間尺打我係咁痛!但導演叫我豁出去演,本來叫我墊Pad,但我堅持真實性,Michael爆炸力好勁,我真係驚!」而Michael坦言感歉意:「睇到Janice眼都紅晒!我覺得好似打緊自己個女,我情願同男對手打生打死好過!」

JM被毒打

arrow
arrow
    全站熱搜

    candy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()